Wednesday, March 9, 2011

Secret Garden



私は、今、新い K-drama をみます。Secret Gardenです。
ストリは、女の人と男の人の ラブストリです。It's been hot in Korea for a long time so if you're interested you should check it out.

わたしは 男の人が とてもとても 大好きです。韓国のゆうめいな actor です。おなまえは、Hyun-Bin です。
^^*

I found the sound track for the drama with Japanese subtitles.. but I can't really read them... The lyrics are about how he can't stop thinking about the girl!!

1 comment:

  1. 私も その ドラマが だいすきでした。とても いい ドラマでした。

    ReplyDelete