Wednesday, March 9, 2011

Family

私の家族

私の家族は4人家族です。
休みに私の誕生日パ-チィをしました。

私の母と父と弟といっしょに ごはのたべました。
食べ物がたくさんありました!かんこくのたべものと、ケーキと さしみをたべました。
両親といっしょに ワインをのみました。

When I was in Korea this winter we did an early celebration for my birthday.
It is quite typical to have a big dinner on a birthday in Korea.
I had so much food that day with my family. I miss them dearly.
My mother was really worried I would have a tough year, and she cooked so much food for my birthday.

YUMMY




2 comments:

  1. Wow, たくさん 食べもの が あります!おいしそうです。 リさんは どんなたべものが 一番 すきですか?Did you go back to see your family over Spring Break?

    ReplyDelete
  2. O.O

    たくさんたべものがあります。。。とてもおいしそです。

    そして。。。リーさんのうしろに大きいミラーがあります。

    はる休み何をしましたか?

    ReplyDelete