Wednesday, March 9, 2011

Winter

わたしの 休みは とても おもしろくて、よかたです。
私は ニューヨクに いて、グゲンハイム ミュ-ジアムにいきました。
私は えがだえすきですけど よく ミウ-ジジにいきたいです。

I have a true passion in the arts. This winter break I had a period of time where I traveled by myself.
I went to New York, to a empty apartment of my friend's and traveled.

I ate by myself, went to museums, watched musicals ..etc.
I enjoy being with people, but at the same time I wanted to have time for myself so I could enjoy and think.
(I know this sounds weird.. I am writing this and I find it weird but I really needed this kind of "time)

I hate it when I go to an art museum with a friend- and end up chatting more than enjoying art. This trip was a treat.  





The Gugenheim Museum







I loved being able to just step outside of the normal routine and just enjoy time for its sake.

I did get to meet some of my New York friends so I wasn't totally alone.





私の 友達 あすかさんです!
かわいいですか?シングルですね*^^*
(just playing.. :P)






わたしは ニューヨクで、私の 日本の 友達に あいました。
3年ぐらいあいませんでした。。。そして、たくさん はなしました!わわたしは 日本語をべんきょうして、友達は Big Bang (K-Pop group) が好きですけど、韓国語ををべんきょしました。おもしろいですね。。

It was a great break ! <3

No comments:

Post a Comment